lördagsmorgon

Var helt slut igår, mycket som strulat till sig och så har jag verkligen kämpat på bra på jobbet... men höll ut och somnade väl runt halv elva tiden.

Så vaknade jag strax innnan sju imorse och tänkte, hjälp vad är klockan, jag har ju inte satt nåt väckningslarm! Tittade på klockan och såg att hon var innan sju, okej vilken tur då hinner jag till jobbet... Sen kom jag ju på att det är lördag! :) Så hamnade lite här istället.

Tror jag ska dra fram lite mer grejer att lägga ut på tradera, går ganska bra där för mig nu :)
Skönt att bli av med allt jag inte behöver och kul om nån annan kan glädjas samt lite pengar är inte helt fel.

Sen får vi se när jag ska agera flytthjälp idag då... mamma lär väl ringa om ett par timmar skulle jag tro...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0