Kväll

Jaha, fredagkväll... känns inte som jag riktigt vet vad jag vill få ut av den. Eller jo så mycket som möjligt men vad ska jag börja med, kanske är frågan istället?

Finns ju alltid lite saker att pyssla med här hemma så som att få undan alla kläder och fixa in lite nya auktioner på tradera. Måste bli av med så mycket samt få ihop lite pengar så jag klarar julklapparna i år! Sen drömmer jag ju om de saker jag fann idag på stan, har inte kunna släppt tanken på det än!
Tänk om man kanske skulle kunna få en parfym i julklapp som förskott... tråkigt men vill så gärna ha den och den var på rea dessutom!

Sen skulle man alltid kunna pyssla ihop lite saker som bara ligger och väntar...
Det ska ju ändå ha blivit klart under helgen så man slipper känna ångest över att ha så mycket som man ska ha fixat.

Näe, dags att sätta igång med nåt sen får man väl se vilket jag väljer först ;)
Har ju faktiskt två dagar till så det ska nog bli klart och lite mindre att tänka på sen iallafall! *skönt*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0