jobbig dag eller?

Jag borde väl egentligen inte sitta här och blogga utan göra mig i ordning... Men tankarna snurrar för fullt och i hopp om att några vill lämna huvudet så skriver jag ner lite här...

Snart dags att följa mormor till läkaren, sen skynda vidare till jobbet. Som tur är det en kort dag idag.
Men har ju ett antal viktiga samtal att ringa, ett avklarade jag igår som tur är.
Det dumma är ju att jag inte har möjlighet att ringa då jag jobbar och sen har jag ju bara min mobil att ringa ifrån och det är ju inte bästa alternativet när det är telefonköer långa som jag vet inte vad!

Äsch, får helt enkelt börja med en sak i taget, fokus på mormor och hennes läkarbesök nu!


Skönt att få skriva av sig lite, hoppas nu bara att tankarna stannar här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0