jahaja...

Ännu en natt med för mycket att tänka på eller vad? Ja, sova känner inte min kropp för trots att hjärnan vet att morgondagen kommer bli lagom rolig om man är trött... Vill ju hitta på roliga saker då man är ledig och inte bara sova bort all den tiden. Misstänker att det är stress och tankar som spökar undermedvetet... Har varit full fart idag, lite halloweenfirande på jobbet med saft, kakor och disco ;) Sen även tillverka fladdermöss-masker till alla barnen.

Blev en fika med syster och lilla P, var trevligt och kul att se hur mycket hon vuxit sen sist den lilla busunge ;)
Dagens höjdpunkt med andra ord.

Sitter här i hopp om att skriva av mig lite... ner med alla tankar så jag får några timmar sömn sedan. Men tror jag ska ta till tipset jag fick förrrut och gräva fram nån bok, brukar ju fungera som sömnmedel ibland så... Var längesen jag faktiskt tog mig tid till att ta mig igenom en hel bok jag som alltid förr kunde läsa ett par böcker i veckan!
Nån som har något bra boktips till mig?



Läggdags snart hoppas jag, men först hitta nån bok man kan börja på... få se vilken det blir sen då.

                                                
                                                           Godnatt!



Kommentarer
Postat av: Mariana

finns en skit bra bok som heter The Dirt som jag tycker du ska läsa! :)

2010-11-13 @ 08:19:56
URL: http://marianasoderstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0