Hemska måndag.

Sitter här och önskar att jag bara kunde krypa ner i sängen och dra täcket över mig... Men vore inte smart då jag antagligen skulle vakna ett par timmar senare och inte kunna sova då.

Det hela började ju med att jag sovit dåligt och var trött så på väg till jobbet lyckas jag flyga ner för en skogstig och förstår först vad som hänt då jag landade, halvt ihjälslagen känns det som. :(
Men bara att vandra vidare till jobbet med smärtan i hela kroppen, när jag äntligen får gå hem måste jag förbi chefen som har kontoret på en annan förskola för det hade blivit knas med mina tider... Hem och värma en matlåda, för nån mat (som det va tänkt jag skulle göra) orkar  jag inte med...

Så nu sitter jag här blåslagen och ont i hela kroppen och försöker hålla mig sysselsatt en stund till innan jag tänker krypa ner i sängen och göra allt för att sova gott åtminstone!

Får nog bli en värktablett och en varmdusch nu... Hoppas det hjälper!

 


Dagens lilla positiva var att jag fick hämta ut ett stort tjockt brev från posten :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0