Hemma

sitter här och tinar upp mig själv, var kallt och blåsigt ute men en långpromenad blev det iallafall.
Kikade på skorna som jag tidigare bloggat om, men vet inte riktigt om jag passar i dom och eftersom jag inte är rik så spar jag hellre pengarna till annat som jag verkligen fastnar för!

Hittade dessa kängor som jag prövade och så fick jag nya skor att fundera över... Svårt det där när man så gärna vill hitta dom perfekta skorna till bra pris.

 http://images.nilsongroup.com/erez4/erez?src=Inmapp/SP_259301_C.tif&tmp=Medium&format=jpeg

Får se till att sälja ett par av mina godingar så kanske jag får råd till något nytt par samt lite mer plats ;)

Har även varit in och kikat på Nelly´s hemsida och nog finns det x antal som jag gillar där med men skor kan man väl aldrig få för många av? ;) Skulle bara behöva ett bättre sätt att förvara dom på. Har ni många par skor och hur förvarar ni dom på bästa sätt?

Dags att se vad jag ska hitta på att äta idag då... kanske rör jag ihop nåt snabbt och enkelt.


Kommentarer
Postat av: Maria S

Sv: Ja men tunna e ju kung , helst till party. Menar finns ju mag & lår inpressande & det finns det ju inte i de tjockare ;) + mer festligt

2010-11-20 @ 20:03:42
URL: http://mariasjoden.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0