Fredag 06:50

Hade svårt att sova igår så kom väl inte inte i säng förrän tretiden... men tänkte ta sovmorgon till 08 idag iallafall.
Men vaknade 06:50 och trodde klockan var mer än hon var... inte alltför trött så lika bra att kliva upp så jag inte somnar om och inte kommer upp alls sedan.
Men lite mer tid till ett blogginlägg blev det ju då! :)

Fredag och en inte alltför lång jobbdag, träffa en kompis och sen hem och fixa lite saker är planen för dagen.
Sen får man ju se ifall mormor får komma hem från sjukhuset med. *hoppas hoppas* Och att allt gått bra för henne!

Ska även försöka få iväg lite brev som ligger och väntar, gäller bara att fixa frimärken till dom ;)

Sen tänker jag ta mig helg och vila ut ordentligt för den här veckan har tagit rejält på mina krafter, psykiskt som fysiskt.  Vad är era planer för helgen?


Kommentarer
Postat av: Nora

Jeg må gjøre lekser og ellers skal jeg være med venner! :)

2010-11-19 @ 09:27:00
URL: http://norahoff.blogg.no
Postat av: Maria S

Lugn helg här.. shoppa lite & ta de lungt hemma med familjen bara <3

2010-11-20 @ 19:48:01
URL: http://mariasjoden.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0