Depp och arg!

Försov mig imorse, men inte så farligt som tur va... Vaknade till regn, hoppades på att det skulle hålla upp så jag skulle slippa bli dyngsur innan jag ens hunnit komma till jobbet. Men nejdå, klart det skulle regna och mycket dessutom så fram med paraplyt.

Jobbade på och sen blev det prat om huruvida jag skulle jobba 4 eller 5 timmar... chefen hade tydligen inte varit tillräckligt tydlig.
Så får väl se hur det blir, vet iallafall att jag har jobb två veckor till! :)

Skulle ringa och ändra en läkartid och fick prata med världens otrevligaste kvinna som svarade... fy så arg och ledsen jag blev! Är det inte meningen att man ska vara proffsig när man har ett sådant yrke? Hon förstörde mig dag totalt!

Tog ett bra tag att lugna ner mig, men fortfarande har jag  en hel del att ta itu med.
Hur ska jag orka och klara allt hela tiden?

Jäkla skitdag helt enkelt!
Hoppas på en sådan mycket bättre dag imorrn iallafall!

Nej, nu ska jag ge mig ut i regnet och posta två brev så det är gjort sen blir det en lugn kväll här...

 (En gammal bild på mig får pryda dagens inlägg)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0