bloggelibloggande...

Go´kväll, halva veckan har gått och det väldigt fort! Så nu är det bara två dar kvar till helgen. :)

Igår vandrade jag långt för att köpa mig ett par vinterskor som mormor var så snäll och sponsrade mig med... Har letat länge efter ett par varma och bekväma skor så jag slipper frysa då jag jobbar. Så som jag skrev så hade jag ju funderat på ett par, och dom blev det! Inga mer gympaskor i snöoväder nu :) Bild kommer så fort jag fixat över den till datorn ;)

Sen vandra tillbaka i snösstormen, 1.5 timme tog det... Väl hemma hos familjen var det bara till att hänga upp alla kläder och få lite varm glögg i sig, årets glögg... ingen höjdare enligt mig men gick ner i min frusna kropp.

Idag när jag kom hem så hade jag fått min nya kjol, så mycket finare på än på bilden så nu är jag riktigt nöjd!
Prövade med ett grått linne och tunna strumpbyxor som Maria fått mig att faktiskt gilla till partajklädsel ;) Har annars tyckt att det känns så naket och att jag ser tjockare ut i det...



Så nu ska jag bara hitta ett bra tillfälle till att bära denna fina och sköna kjol! :)

Kommentarer
Postat av: Maria S

Vad roligt att jag fått dej att gilla tunna strumpbyxor :D hittade din bloggadress i min blogg så nu måste jag ju läsa igenom här ;)

verkligen söt kjol det där

2010-11-20 @ 19:45:41
URL: http://mariasjoden.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0