Var är mitt pass?

Vaknade lite för tidigt imorse eftersom jag börjar senare idag och kunde sovit lite längre än vanligt...
Men gick upp och började leta efter mitt pass som jag lagt nånstans och inte hittar, måste ju ha det så jag kommer till Amsterdam. Inget ska hindra mig nu!
Såg det ju för nån vecka sen... Letade och letade och till slut hittade jag det! Hurra! :)

Så, lite frukost som består av ett glas apelsinjuice och knäckebröd med ost och surfa här det är vad som gäller nu.
Sen blir det att leta fram dagens kläder, vad jag nu ska ha på mig idag... Något som passar att jobba i och samtidigt passar i dagens gråa regniga väder.

Vart tog sommaren vägen? Kom tillbaka snälla lilla sommaren, vi behöver dig!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nu är det frågestund i bloggen !

ställ gärna en fråga så blir jag tacksam !

kram :)

2010-08-01 @ 18:34:57
URL: http://aminaalijatic.webblogg.se/
Postat av: MADDES

Förlåt för sent svar. Hur mår du? Kram

2010-08-06 @ 21:03:51
URL: http://maddisenj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0