tankar och känslor.

Mådde rätt bra och var glad men så klart då kommer ett tungt och jobbigt mejl och allt tvärvände och raserade.
Varför just nu, äsch spelar väl egentligen inte nån roll... Hade inte tagit det bättre nån annan gång heller.
Blev ju förvarnad innan dessutom, men klarade inte av att ha vetskapen att det väntade på att läsas. Lika bra att ta tag i det jobbiga på en gång, dock är väl kvällen inte den bästa tidpunkten, men hade jag läst det på morgonen innan jobbet så hade jag nog inte orkat med att jobba!
Nu känner jag mig dum som skriver om det utan att tala om vad det gäller, men orkar inte det och behöver bara få skriva av mig lite... här och nu!

Måste bli bättre på att hantera mina tankar och känslor, få dom att samarbeta och hitta sin rätta plats. Nu far dom bara runt och lurar mig att jag vet vad jag faktiskt tycker och känner.
Men sen visar det sig att jag reagerar helt tvärtemot än jag faktiskt tror att jag ska göra...

Hur kan man känna på ett sätt för att senare reagera helt olikt vad man känner?

Jsg blir aldrig klok på mig själv och mina tankar och känslor, skulle gärna byta bort dom nu men tror nog inte nån vill byta med mig...

näe, nog om detta nu iallafall för stunden... borde väl egentligen försöka sova så man orkar med jobbet. Men med tankarna i huvudet så blir det lätt så att sömnen försvinner och man börjar grubbla på för mycket. Man vill finna lösningen som man inte ens vet om den existerar... Vet att det finns fler där ute som känner igen beteendet men hur tar de sig förbi det är frågan?

Kommentarer
Postat av: nathalie

sv "prickig topp": Hej, jo det är så att den går ju att justera i midjan men vill du ha den tajt skulle jag säga att den var en lite större M men alltså den ska ju sitta löst och sen tajt där snöret är om du fattar ^^ Och då är den i S (: Hoppas det hjälpte

2010-07-20 @ 17:16:53
URL: http://xnathalie.blogg.se/buyyourstile

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0