Regn, regn och regn.

Dagen började vid 05 i morse då jag vaknade av ett rejält åskväder!
Jobbade mina timmar och sen tog jag bussen hem, fick åka med Johan alltid lite roligare att åka med nån man känner. :)

Var och hämtade ut ett paket, mina efterlängtade shorts! Fast med dagens väder så känns det inte så lockande att ha köpt shorts. :P Hoppas på bättre väder någon vecka till är vad jag gör nu.
Vore ju kul om det ville vara fint när jag ska till Amsterdam!

Sitter här och slösurfar mest, pratar strunt med vänner och bara väntar på att tvätten ska bli färdig.
Passar ju bra att tvätta och städa i sånt här regnrusk. Långpromenad stod ju på schemat men hoppar det, dumt att ge sig ut och bli blöt med min hosta...

Dags att kika på middagsmat nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0