Lördagsmorgon.

Lördag och jag är vaken nu, 7.30 jag som tänkte sova lääänge idag för att bli ordentligt utvilad :P
Men näe, orkar inte vrida och vända på mig i tro om att jag kan somna om så nu fick det bli lite bloggande och manna frutti (risifrutti, manna som den heter tydligen).

Solen skiner redan ute så hoppas på lite värme nu oxå, varit lite småkyligt ett par dagar. Låt sommaren leva några veckor till iallafall, hösten och vintern är tillräckligt långa ändå!

Blev sugen på en morgonpromenad nu, men vet inte ifall det är så smart med min envisa hosta...suck. :(
Får nog ta mig en dusch istället och sen göra ordning lite te och se om det hjälper mot min hals.

Så, välkommen åter!



Kommentarer
Postat av: simone

så häärligt foto :D

2010-09-02 @ 16:45:09
URL: http://fattybom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0