Längesen nu minsann!

Ja, nu var det ett bra tag sen jag bloggade... Men har varit så mycket som hänt så tiden har bara inte räckt till!

Syster har hunnit fylla 14, tiden bara springer iväg... Min lilla syster börjar bli stor!

Cityfestivalen - Var inte alls så mycket att ha, det bästa var så klart lagosen! Får nog tjata lite på mamma att hon gör det snart igen! *mums*

Power Meet 2010 

Torsdagen blev jag upphämtad av Maria, Cilla med fl. och så var partyt igång ;) Hela natten lång höll man igång för att sen få ett par timmars sömn.

Fredagen hade jag fixat så jag var ledig så då var det bara att fräscha upp sig för att sen bege sig mot campingen igen och mer partajande, fick även sällskap från storstaden.

Lördagen blev lite lugnare för min del, inte van vid så mycket fart och ståhej... tredagars var längesen man upplevde men fy så skoj jag hade. Har man alltid med Maria mfl. så :)

Söndagen blev helt enkelt en ta igen sig dag med pizza, satt fint efter att inte ha fått i sig så mycket mat under dessa dagar. Blev lite mat och nån hamburgare men bäst LANGOS igen ;) Passar alltid på när det finns chans att få det.

Värmen har varit enorm vilket både ha varit bra och dåligt... älskar sommaren och värmen men så vill man ju kunna andas med och få sova på nätterna utan att smälta bort! Ute nu regnar det, rätt mysigt och välbehövt innan allt torkar bort!

Läggdags nu, så man orkar med jobbet imorrn, men en liten uppdatering iallafall. Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0