Kycklingburgare och mackisar.

Kom just hem från stan, stannade till och hälsade på mamsen på jobbet och tog en kopp varm choklad.
På vägen hem hamnade jag på coop och med mig därifrån fick jag en del nödvändigheter men även lite onödiga varor ;)
Men frukt och bär, så till kvällen ska jag unna mig en smoothie iallafall.

Kanske har någon några bra förslag till en god smoothie?

Blev en rask promenad hem i värmen och under tiden så fick jag för mig att laga till lite mat, så nu ska jag fixa matlådor med kycklingburgare och mackisar! Så bra att ha klart de dagar man jobbar och kommer hem och är helt slut... Bara in i mikron och sen är det klart ;) Måste även rensa frysen så jag kan frosta av den, kan nog behövas...

Sen funderar jag faktiskt på att hålla igång lite och ta mig en promenad till frammåt kvällen.


bye så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0