Helgens äventyr.

Helgen var en riktig toppenhelg, blev en snabbvisit till Göteborg!
Vart lite reashopping såklart ;) ska se ifall det blir nån bild denna gång...Roligare för er som läsare om det nu är nån som läser förstås.

Konsert med Winnerbäck och möte med en efterlängtad vän stod på planeringen för lördagen.
Riktigt bra konsert som alltid då Winnerbäck spelar! :)

Även om det bara vart en snabb tur till Gbg, så gav det mig mer energi för att orka jobba medans andra har semester runt mig. Skönt att komma bort lite ibland, byta miljö och bara kunna unna sig själv lite skoj!

Har precis varit hos mormor och handlat lite åt henne och nu hamnade man här :)
Men har bestämt mig för att diska upp gårdagens disk och vika in alla kläder nu... snart.


Byebye!



Kommentarer
Postat av: Elin

Hej!! Vad roligt att du hittade till min blogg och kul att du gillar den ;) :D massa kramar Elin!

2010-07-19 @ 22:06:18
URL: http://ehlinmaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0