Helg och trötthet.

Äntligen hemma, så skönt med helg nu! Synd bara att man fått nån skum och jobbig hosta och så huvudvärk på det... Men det ska inte få förstöra min helg!

Jag som ska på grillparty imorrn, fira en kompis som fyller år, det får jag inte missa... Sist vi skulle grilla och umgås var vid midsommar men då lyckades jag med att få en ordentlig och elak förkyldning :(
Blir väl så när man jobbar med barn och så sommarförkyldningar kan ju vara långvariga och jobbiga!

Blir en lugn fredag här iallafall, kanske lite småfix med tradera men framförallt mycket vila!


Tröttheten segrar och låter den nog vinna genom att lägga mig med en tidning och bläddra i... Sen får man se om det blir nåt mer av kvällen.




Kanske ska försöka fixa till en mysig hemmakväll och bädda ner mig i soffan och bara ligga där och mysa. Känns som en sån fredag idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0