Ger upp nu?

Hej hopp!

Vaknade 7.20 och ingen klocka hade ringt, somnade ifrån det när jag låg och läste tydligen.
Men ingen fara med det då jag börjar senare idag. Skönt men ändå lite trist eftersom det då blir en sen fredag!

Igår fick jag för mig att göra matlådor och imorse när jag vaknade fick jag för mig att gå till jobbet, en rask promenad på 45-50 min. Få se hur varmt det hinner bli ute först... Jobbigt att gå i värmen och sen komma till jobbet alldeles svettig :P

 Skulle ju vara trevligt med en cykel, billigare, bättre och lättare att ta sig fram men som det ser ut nu får jag inte råd till det... Prioriterar faktiskt Amsterdam resan eftersom det är sällan jag kommer iväg på såna resor.
Sen som rubriken säger, så ger nog min mobil upp vilken stund som helst... :( Har mest varit krångel med den på sistone. Mess kommer inte fram varken till mig eller andra, ibland kommer en bunt sms på samma gång som står som skickade för längesen...
En fungerande mobil är viktigast då den används till så mycket!

Någon som har bra tips på mobil?

Dags att fixa i ordning sig för dagens jobb, bye! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0