Arg som ett bi!

Släpade iväg mig till jobbet imorse ändå, trots att hostan hållit mig vaken. Regn och rusk gjorde det hela inte nå bättre... :(
Kom hem, möttes av ett vitt kuvert, lönelappen så något positivt iallafall trodde jag ja... Har ju fått mindre lön än jag ska få, fattas ju nästan halva lönen så blir till att krångla med det nu oxå. *suck* Är ju inte direkt första gången det blir en massa krångel, så rubriken passar in här!!

Blev lite glass för att stilla humöret, men vart för kallt så en kopp te och en kortare tupplur fick det bli för att orka... jag måste ta mig till jobbet imorrn med ju, har verkligen inte råd att vara hemma.

Två veckor kvar sen så har jag semester, fy så härligt! Så ska se till att göra allt jag kan för att bli frisk nu men lär man väl hinna bli på två veckor? Ja hoppas kan man alltid göra och kämpa för det! :)

Näe, ska nog diska upp den lilla disk som blev kvar från igår och så lacka naglarna i nån trevlig färg.


Kommentarer
Postat av: Anonym

sv javisst!

2010-07-27 @ 09:27:26
URL: http://aminaalijatic.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0