Tidig kväll = tidig morgon.

Jaha då var man vaken redan nu, klockan är strax efter sju. Men somnade tidigt igår efter en heldagsstädning från 9-17 enda stoppet var lite burger king mat. :)
Känner minsann att jag slet på ordentligt igår, iallafall i rygg och armar. Får se det som lite träning ;)

Idag blir det lite finputs att fixa, hjälper ju mamma med lägenheten som snart inte är tillgänglig för oss mer...
Sen skulle dom tydligen kika på mormors lägenhet idag för att se i vilket skick den är innan så dom vet vad som behöver göras sen.

Så det är mina planer för dagen, sen får man se vad som kan tänka hinnas med efteråt. Skulle behöva fixa lite här hemma men nu när jag hjälper alla andra så kanske någon vill hjälpa mig? ;)

 

Oj, blev tydligen fel håll men nu får det va så... s-shirt från syrran i julklapp.

Ska börja fundera på frukost nu så ha det så fint allihopa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0