Populärt

December månad, dag två och hitills har redan tre personer fyllt år som jag känner! Morfar skulle även ha fyllt idag om han levt...
Imorgon fyller nästa födelsedagsbarn år många decemberbarn ;)

Planerna jag hade blev inte riktigt av men svarat på alla mina kommentarer som jag tänkt göra idag så nu ligger jag inte efter med det :P
Ska väl bara komma i gång med bloggandet, men man har ju ett liv även utanför bloggen/facebook osv och i nuläget så känner jag mig inte så pigg på saker och ting alls... Vet nämligen inte alls hur det är med mormor men jag hoppas, tror och vill bara att det ska bli bra!
Hör jag inget från sjukhuset imorrn så lär jag väl samla mod och kraft och själv ringa för att höra hur det är med henne... Rädd för att få ett negativt besked bara.

Imorgon står födelsedagsfirande på schemat, hoppas nu bara att jag orkar med det, sett fram emot det och vore bra att roa sig lite med, komma bort hemifrån och träffa lite vänner :)
Vad står på erat schema för morgondagen?

Kommentarer
Postat av: Erika - VIKTKAMPEN

Häng gärna med i chetten på min blogg nu :D kram

2010-12-02 @ 20:47:56
URL: http://junigirl.blogg.se/
Postat av: Den där Natten

Drömmer om att göra film?



Den här bloggen handlar om ett gäng ungdomar som startat ett filmbolag och har gjort filmen Den där Natten.

I bloggen skrivs det om filmen, hur filmutvecklingen är, andra nyheter och även så söker vi nya ansikten!



// Red Umbrella Pictures

2010-12-02 @ 20:54:20
URL: http://dendarnatten.blogg.se/
Postat av: Emma StarLeaf

Hej, var med i min tävling! Flera tävlingar kommer, massor av HÅRVÅRDSPRODUKTER som ska ut!

MISSA INTE;)

2010-12-02 @ 21:14:48
URL: http://emmastarleaf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0