paket, paket och paket!

Har redan hunnit få tre paket eller julklappar kanske jag ska skriva... Har mina misstankar om ett utav dom redan nu men dom är undanlagda så jag inte ska kunna lista ut vad det är :P
Få se nu så jag håller mig med att öppna till julafton ;) *hehe*
ska även iväg och hämta ut några paket som skickats till mig, jul är kul oavsett ålder ;)

Pratade nyss med mormor, hon är väldigt trött och utslagen men fått komma tillbaka till avdelningen från intensivet!*tack och lov* Jag peppar på då jag pratar med henne så att hon kämpar på allt vad hon kan, vill ju så gärna ha hem henne till jul men i nuläget vet man ju inget om hur det blir med henne... jobbigt med ovissheten!

Systern min har åkt till Dubai, igår och jag är ju så lagom avis... vill med ut och upptäcka världen åtminstone kunna ta mig iväg till mina underbara vänner runt om i landet! Men Januari ska jag verkligen försöka ta mig iväg men det kommer  antagligen bli svårt att ha råd. :(
Får väl lifta med nån, så ska någon uppåt i landet i slutet av januari så säg till ;) *hehe*

Näe, springer nog iväg nu och hämtar mina paket sen är det dags för middag bestående av potatisgratäng med västerbottenost, grönsaker och nåt mumsigt till det.

Återkommer kanske senare ikväll...?


Kommentarer
Postat av: Maria S

Dubai låter ju lyxigt värre :P hade gärna sluppit kylan ett tag med hehe

2010-12-07 @ 07:24:24
URL: http://mariasjoden.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0