jul, jul, ingen riktig jul.

Börjar närma sig julafton allt mer men i år blir det inte en riktig jul som vi brukar fira den... Men försöker iallafall samla familjen och umgås.
Klappar blir det mindre av från mig, inte några har roliga heller säkert men tanken som räknas brukar det ju heta.

Julstämningen har inte hunnit infinna sig för mig även om jag har hela fönstret fyllt med julblommor och julmusik på hög volym... Men den här julen får bli som den blir helt enkelt.
Inget julpynt här hemma, jo nån tomte som hittat fram men har inte varit det jag prioriterat senaste veckorna heller.

Men här är det bara jag som är, så ingen mer än jag som blir drabbad av ickejul stämning iallafall.
Julen firas ute i skogen med familjen.

Måste släpa mig ut i -23 till affären, hämta ut ett paket och köpa lite ingredienser till julgodiset jag tänkt ta med mig imorrn. (blir en dagen före jul ute i skogen för julfix)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0