För mycket i huvudet nu?

Trött men inte så konstig så dåligt som jag sovit under veckan... Känns dessutom som har en massa saker att göra/fixa men kan bara inte hitta orken till det.
Får försöka fokusera på en sak i taget och bara det till den är klar då kan jag ge mig på nästa!

Prio ett just nu är nog att få i mig nåt att äta så jag orkar få gjort något mer idag. Som det ser ut nu så blir det att besöka mormor och sen hem till familjen på middag framför brasan. :) Inget ändrat där i allafall.

Hur ser planerna ut för er ikväll då?

Kommentarer
Postat av: Erika - VIKTKAMPEN

Hej.

Kul du är med i Dagens 5 Bloggare! :) Inlägget om vilka det blir kommer upp senare ikväll. Den avslutas kl.20. :)



Så ta en titt efter där någon gång :)

2010-12-04 @ 18:44:02
URL: http://junigirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0