familjekväll

Dagen igår blev så mycket jobbigare än jag faktiskt trott då jag besök mormor så tog flykten hem till familjen för att slippa vara ensam med allt!
Var rätt slut av all stress som jag burit på hela dagen och så... därför blev det en lugn kväll och jag somnade tidigt.
Vaknade ett par gången av att Elvis väckte mig, familjens söta hund...

Började morgonen som jag avslutade kvällen, framför brasan.*mys* Åter hemma nu så tänkte knåpa ihop ett blogginlägg för den som vill läsa ;)
Blir ev. ett besök till mormor idag med senare mot eftermiddagen, så hon känner att hon har oss som tänker på henne hela tiden och bryr sig om henne!

Fint vinterväder ute idag, få se ifall det blir en promenad?
Kanske åkte hem till familjen på middag och kan då passa på att ta en promenad med Elvis :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0