Bara att hoppas nu

Vaknade till liv för en stund sen och bästa sättet att vakna till ordentligt är lite surfande ifall jag hinner med det...
Så får bli ett snabbt inlägg så man inte halkar efter alltför mkt här sen.
Svar på kommentarer från er ska jag ta itu med senare, kanske senare idag om jag orkar.

Just nu hoppas jag bara att allt ska bli bra och att mormor blir bättre och får komma hem snart, hemskt att bara gå här utan vetskapen om hur det går, blir hon bra eller inte...
Känns som jag deppat ihop lite, men gäller att vara stark och ta sig igenom dagarna utan att tänka alltför mycket!

Mormor är en stark gammal tant som klarat många motgångar så även denna gång får vi verkligen hoppas!

-20 grader ute nu...*brr* och snart dags att promenera iväg till jobbet och aktivera hjärna för fullt, sen en tur till stan för att fixa lite ärenden...
Min dag idag, låter inte alltför spännande men alla dagar kan ju inte innehålla spänning heller...



Hörs!


Kommentarer
Postat av: Jill

tack söta du!! det är en blandis... chihuahua, griffon och dvärgpinscher!

2010-12-02 @ 19:47:43
URL: http://jillh.blogg.se/
Postat av: Jill

haha jaa.. panncakes och gooodis fick mätta min mage :)

2010-12-02 @ 19:55:50
URL: http://jillh.blogg.se/
Postat av: Erika - VIKTKAMPEN

Vad kul! :D nej ja e inte heller nå big fan men spännande med nya recept tycker jag :D



CHATTA MED MIG IKVÄLL PÅ BLOGGEN MELLAN KL.20.30-21.30 :) LÄS DET SENASTE INLÄGGET FÖR MER INFORMATION. HOPPAS VI HÖRS DÅ? :)

2010-12-02 @ 19:58:50
URL: http://junigirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0