21 December- mormors dag!

Ja, lika bra jag tar mig för att skriva av mig och blir lite aktiv här igen...
Har så mycket som jag önskar att jag kunde få ur mig så jag slapp ha det i tankarna!

Min kära mormors dag idag, tror nog alla tänker lite extra på dig idag!
Känner bara att jag vill gråta, du hann inte uppleva din 79års dag eller julen tillsammans med oss.

Du lämnade oss efter mycket kämpande och lidande den 9 December på Annadagen.
Allt känns så overkligt, du kan ju inte bara vara borta... :(

Gjorde ett fint kort, hade köpt en t-shirt med blommor på (som jag tror skulle uppskattas) och skulle till att besöka dig efter jobbet vid 17tiden men hann aldrig det...
Vid 14.15 ringde läkaren med dåliga nyheter, så nu blir kortet ett kort att ge på begravningen.

Allt gick så fel men du kommer alltid leva kvar i våra minnen.
Du var allas Iggepigge <3



Du är nu fri från allt som var jobbigt för dig, men kvar blev vi med all sorg och saknad efter dig...
21December kommer alltid vara en betydande dag för mig, det var ju din dag!


Detta var aledningen till att jag varit så off...har inte orkat ta till mig det än riktigt fast det gått ett tag sen du lämnade oss. :(
Mycket jobbiga saker än att kämpa på med... Den här julen blir inte som den brukar en plats kommer vara tom.
Funderade först på att fly julen för att slippa känna sådan saknad men det hade du nog inte velat så blir jul för min del iallafall.
Men flyr nog staden sedan ett par dagar för att få annat att tänka på.



Kommentarer
Postat av: Maria S

Med Gud vad ledsamt Elin :( Beklagar sorgen :( vet ju hur mkt du var hos din mormor & hjälpte henne.

Ja nog tror jag din mormor hade velat att du skulle fira jul trots ovanan att hon inte är med .

2010-12-22 @ 11:17:18
URL: http://mariasjoden.wordpress.com
Postat av: Mia -Livet i Göteborg

Jag beklagar...

2010-12-26 @ 14:34:48
URL: http://mariagraaf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0